close friend

hey hey :D
 ok act da lama nak post but baru sekarang dapat post . sorry la SPM semakin hampir so tu yg agk busy sikit . sampai perkembangan dunia , music , movie , politik & semua bagai la pun aku x tau * da macam katak bawah tempurung da aku ni :p haha . uh!~ kesian kan aku?  -.-
okayy now let me introduce you   :
haha ni time skype haritu .
act masa ni kteorang nak lawan spe paling handal angkat kening then oh sudah semestinye lah im the winner ! haha.
- tu lah you nak sgt lawan ha kan da kalah , lepas ni practise lebih sikit eh? :D

yang ni pulak masa dia curi-curi ambik gamba den.
haih nasib x nampak muka sgt . malu den dibuatnye ><

maaf ye saya ambik gamba ni dari blog awak , tanpa pengetahuan awak 
sbb semua gamba ada dekat lappy awak kan kan? dekat saya x ada
dah awak curi snap gamba saya buat apa ha ni saya datang nak ambik balik 
so x boleh marah-marah . ngeeee ^^

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.