alhamdulillah ...
kini kau telah matang , kematagan lah yang membuatkan disekeliling kau berubah dari hari ke hari . dulu mungkin kau masih mentah tetapi kini lihatlah diri kau yang meningkat dewasa , cara pemikiran yang telah berubah , tutur kata yang teratur , tatasusila yang sopan , jiwa yang kuat & tabah . indah bukan? :) 
peliharalah ia sebaiknya kerana itu yang akan dinilai oleh orang sekeliling terhadap dirimu ok?! hmm sejuk hati mak yang kandung kau selama 9 bulan , menjaga & melayan karenah dengan penuh sabar . dari air mukanya dapat ku lihat yang dia sangat menyayangi kau & bersyukur kerana mempunyai anak seperti kau . tenang hatiku melihat situasi ketika itu hingga kini masih terbayang-bayang di mata . terdetik di hati  ini rasa cemburu melihatnya . aku pasti & sangat pasti sesiapa pun jika mereka ada ketika itu turut sama cemburu dengan kau & tenang melihatnya , malah tidak mustahil jika ada yang menitiskan air mata . alangkah bagusnya kalau aku juga seperti kau . merasai sesuatu yang jarang seorang anak dapat merasainya . 
insyaallah suatu hari nanti aku juga akan dapat merasai semua itu kerana aku percaya bahwa ALLAH MAHA ADIL & MAHA MENGETAHUI . semuanya telah tertulis di atas sana :')

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.