syukur

Alhamdulillah ....
1 disember 2011 tamat lah sudah  SPM yang  ku duduki . senyuman lebor tergambar pada wajah masing-masing *termasuk aku . hehe , keluar je dewan peperiksaan melompat girang . tadah tangan & bersyukur akhirnya selesai tanpa ad masalah sepanjang exam dijalankan . amin amin amin . terima kasih Ya Allah :)
ada yang sibuk buat perancangan lepas SPM ni . ada yang nak kerja , ada yang nak amik lesen kereta , ada yang nak tdur sepuasnya , ada yang nak jalan-jalan *travel , ada yang tengah pening nama kena pggil pegi PLKN *selamat den x kena . hehe xD . hm macam-macam lagi lah . me ? hm x tau la nak buat ap lepas ni . kita hanya merancang ALLAH yang menentukan . so ikut keadaan . 
kini aku dah meningkat dewasa so tanggungjawab tu dah bertukar jadi berat , lagi-lagi anak sulung .aigoo! -.-' takut pun ad jugak , haih seremmmm :\
 tapi terus terang memang nak berdikari . biar aku rasa macam mana susah senang hidup kat luar tu *padan muka aku . haha aku kan suka menyeksa diri aku & mencabar kematangan ni . dari dugaan & cabaran yang kita tempuh tu lah sebenarnya mencerminkan siapa sebenar diri kita . pada yang x tau jadi tau . mengubah yang buruk jadi baik & yang baik kepada lebih baik . tapii nampak gayanya macam ayah tu x bagi je . haih pleaseeeeee ayahhh :(




pada kawan-kawan ku yang tersayang . jangan lupa nanti nak hang roger-roger okay?! x sabar nak hang sampai lebam nih , hehehe ^^

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.