for you

assalamualaikum kanda ~ *lama kan x pggl awak kanda? ngee ;')
thanks for last night . Alhamdulillah apa yang selama ni diragukan , dirungsingkan , ditakutkan , disembunyikan akhirnya dapat dirungkaikan dengan baik . ya mungkin ini terlalu awal & secara jujurnya bukan ini sebenarnya masa yang saya mahukan perkara ini terjadi , means bout what i asking you , my answer & so on .* awak paham kan kan ? hmm if problem ni x muncul mungkin ia akan berjalan dengan lancar . selama ni apa yang terkandung dalam novel , dalam movie aku ingt just rekaan je x de mende pong tapi lepas apa yang dah lalui ni ha ! baru kau tau rupanya x mustahil terjadi dalam realiti -.- mmm
Ya Allah......... :')

saya minx maaf sangat-sangat if saya ada buat awak uncomfortable last night . harap awak x salah paham dengan niat saya .

aku x tau kenapa sejak pertama kali mengenali dirimu , aku mula menjadi seorang yang lain , seorang yang aku sendiri x sangka aku akan menjadi begini , seorang yang selama ini hanya sifar (0) kepada yang kini telah mempunyai nilai (biarlah rahsia) , seorang yang pendiam kepada seorang yang periang , seorang yang asyik masam je kepada seorang yang x habis-habis senyum sorang-sorang *sampai orang ingat gila ttbe gelak depan phone :p you always make me smile & i dont know why ? even benda / perkara yang awak cakap tu biasa je tp boleh buat saya happy * keep it on yeah honey ? ;)
 awak telah mengubah saya & saya harap saya juga telah mengubah awak walaupun hanya sedikit bagi saya ia sudah memadai . baru saya sedar yang kita sebenarnya saling membuka mata masing-masing apa yang terbentang di depan mata , menyedari kesilapan , menyedari perbezaan antara apa yang kita perlukan & apa yang kita mahukan . give a trust each other , honest to each other . thats what i like bout us . 
yeah ! saya setuju dengan apa yang awak katakan . bagi semua stable dulu . lagipun perjalanan masih jauh , kita x tau apa yang Allah dah tentukan untuk kita di atas sana , masa depan kita , kehidupan kita . manusia hanya boleh merancang tapi Allah yang tentukan :') act banyak lagi yang awak x tau apa terkandung dalam hati ni . biarlah rahsia dulu eyh nanti masa tu dah tiba baru saya bocorkan. ecewah!~ haha  
jangan lupa jaga makan , rehat secukupnya okay .doakan yang terbaik untuk saya :')

i miss my Mr. Superman 
really miss you .
* for your information 
   a text that i send to you on 11.DEC.2011 
   is act bout situation now .what i want us to do .
   ' tetapi hanya apa yang kita mampu lakukan ' .

* try find out my text on 11.DEC.2011 ( if you still keep it in your inbox )
   read & understand it.
  I hope you'll understand that , apa yang tersirat & tersurat ;)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.