not for me

hey hey dude :)
alhamdulillah if awak cakap macam tu . hem hem bunyinya macam kena pakse dengan saya je sampai dah lekat dalam kepala ? haha :D
act kan semua tu bukan untuk saya , tapi untuk diri awak & your parents . mereka yang lebih berhak untuk dapat , ia lebih bermakna . bukan untuk saya :') im nothing tapi mereka lebih bermakna , because what ? becauseee mereka dah korbankan masa , tenaga untuk bagi yang terbaik buat anak-anak so give it to them yah ?! inilah masanya untuk awak tunjuk siapa sebenar diri awak , awak boleh lakukan atau tidak , berjaya atau tidak tapi ingat tiada istilah ' kalah ' dalam kehidupan ni . it just ' pengajaran ' yang mengajar kita erti kesabaran , keredhaan , kekuatan , kesungguhan dan maju ke hadapan untuk tidak mengulangi kesalahan tu lagi . mencari kelemahan diri & memperbaikinya . bahagiakan orang yang telah banyak berjasa untuk kita , nanti akan kita rasa kebahagiaan yang x terhingga .

lastly sorry sebab buat awak terpaksa post apa yang awak lihat tu dalam blog awak untuk jelaskan semuanya , hm it just kebetulan . apa yang saya rasa time tu , apa yang terlintas terus laju tangan taip keybord ni then post (': ignore me . im just okay . think about yourself that's more important . chaiyok ! 
assalamualaikum . bye

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.