last forever

okay i know before this x banyak story bout my GF a.k.a kawan perempuan saya yg saya coretkan dlm blog ni kan ? itu pun if perasan la :) maaf ad sebab-sebab tertentu jadi jangan salah anggap pulak eyh *privacy
okay ini cerita pertama tentang GF saya yg saya nak kongsikan :
hari ni macam biasa bangun pagi bukak buku sambung balik baca chapter yg x sempat malam tadi nak baca *tertido dengan buku sekali -.- then entah pukul berapa baru mandi , sarapan & sambung balik macam tu la setiap hari sampai habis SPM nnt .* x lupa solat jugak x tinggal . tapi yang bezanya hari ni tetiba kenangan dulu dengan kawan-kawan terlayar di fikiran , masa sekolah rendah sampai sekolah menengah maybe sebab semalam dekat sekolah ada sesi restu dengan cikgu-cikgu , bermaaf-maafan dengan cikgu & kawan-kawan .hm sebak sangat semalam , haih hilang 'kemachoan' kot haha xD bila ingat balik walau sedih tapi ada gembiranya sebab dapat salam peluk cikgu & kawan-kawan luahkan apa yang terpendam selama ni ,bermaafan . dengar kata-kata semangat dari mereka .serius tenang sangat . alhamdulillah :')
yang paling ketara adalah kenangan aku bersama si dia a.k.a akak cantik kita ;) banyak kenangan pahit manis selama 7 tahun perkenalan kita ni kan ? banyak jugak dugaan & cabaran yang kita lalui . saya mintak maaf sangat-sangat , saya tau selama ni saya banyak buat salah dekat awak . terlalu banyak tapi percayalah jauh disudut hati saya , saya x pernah lupakan awak & awak tetap GFF saya sampai akhir hayat saya . saya sayang awak sangat-sangat tahu?! bukan niat saya untuk semua benda yang terjadi selama ni berlaku dekat kita & yang lain . sudahlah benda yang lepas jangan dikenang lagi okay. saya dah lupakan semua yang pahit tu tapi sisanya biarlah menjadi kenangan . hmmm sumpah berat hati saya nak lepaskan awak pergi . kenapa perlu pindah? kenapa perlu tinggalkan saya dekat sini sorang-sorang? kenapa perlu kita berjauhan? kenapa tiada kesempatan untuk saya tebus kesalahan saya? kenapa? kenapa ? awak x sayang saya ke sebagai sahabat awak ? :"(
sedang aku melayan perasaan yang melanda tiba-tiba phone berbunyi tanda msg masuk , alangkah terkejutnya msg itu dari dia .setiap hari aku berdoa supaya talian persahabatan kami akan berkekalan selamanya & alhamdulillah dia masih mengingatiku lagi . aku bersyukur Ya Allah :') saya tau awak ada masalah . saya nak awak ingat pesan saya pada awak tu okay . saya ada di sisi awak & Allah sentiasa ada di sisi hambanya yang memerlukan . jangan down lagi okay . saya x sedap hati tengok awak macam tu . if rasa x tenang jugak buat solat sunat & berdoa , insyaallah Allah dengar doa kita . saya yakin awak boleh buat & berjaya . saya jugak bukan pandai macam orang dekat luar tu tapi kita kena yakin pada diri yang kita boleh buat sehabis baik untuk kita capai kejayaan bukan ? apa yang boleh saya bantu akan saya bantu awak . lepas ni jangan simpan & malu nak cakap lagi okay . luahkan je semuanya saya sedia menjadi pendengar awak :')
IMISSYOUILOVEYOUDAMNMUCH

khas buat GFF ku tersayang :
                                                                                                                          J


semoga calon-calon SPM 2011 *termasuk saya mendapat keputusan yang terbaik
amin~

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.